طراحی سایت شما برای نرخ تبدیل بهتر راهی تضمینی برای افزایش فروش است. اما شما همچنین باید اصول کلی UX را برای فروشگاه آنلاین خود در نظر بگیرید و این برای کاربران موبایل دو برابر است.

اکنون اکثر ترافیک اینترنت تحت کنترل موبایل است. در سال 2017 ، کل تخمین زده شده برای کاربران تلفن همراه در کل اینترنت حدود 52٪ بود. اگر برای تلفن همراه بهینه سازی نمی کنید ، تجارت الکترونیکی را اشتباه انجام می دهید.

من برخی ایده های طراحی را برای کمک به شما در تمیز کردن صفحه پرداخت جمع آوری کرده ام. این نکات ممکن است در مورد هر مغازه یکسان نباشد و اختلافات به نوع کالاهایی که می فروشید بستگی دارد.

اگرچه اگر در افزایش تبدیلات جدی هستید ، این راهنما اولین قدم شما برای ایجاد مشتری بیشتر در تلفن همراه است.

گزینه های ویرایش آسان:
کل جریان از صفحه محصول تا پرداخت باید کاملاً ساده احساس شود. این بدان معناست که وقتی بازدیدکنندگان از CTA "پرداخت" استفاده می کنند ، در صورت وم برای ویرایش سفارش خود باید دسترسی آسانی داشته باشند.

سعی کنید یک سبد خرید قابل ویرایش ارائه دهید که در آن خریدار می تواند مقدار ، اندازه ، رنگ ، سبک و هر چیزی را تغییر دهد. همه اینها در حالت ایده آل فقط با چند ضربه ممکن است در دسترس باشد.

مقاومت در برابر صندوق را اضافه نکنید و آن را سخت تر از حد لازم نکنید. اتفاقات زیادی در ذهن خریدار وجود دارد و شما می خواهید مقاومت را به میزان صفر کاهش دهید.

پیوند روشهای پرداخت:
پرداخت هزینه در دسک تاپ یا لپ تاپ ساده است. معمولاً می توانید کارت اعتباری خود را بگیرید و شماره ها را بزنید.اما تلفن های هوشمند چندان آسان نیستند.

صفحه کلیدهای موبایل عالی هستند ، اما با صفحه کلید کامل دسک تاپ مقایسه نمی شوند. شما باید مراحل پرداخت را ساده انجام دهید و به صورت ایده آل فقط با چند ضربه ساده انجام دهید.

چطور می تونی این کار رو بکنی؟ با پیوند دادن پرداخت ها و ذخیره آنها در حساب مشتری.

هر وقت چیزی خریدند از آنها س askال کنید که آیا می خواهند روش پرداخت را برای خریدهای بعدی ذخیره کنند. سپس می توانید صفحه ای ایجاد کنید که به خریدار اجازه دهد بین کارت های اعتباری ، حساب های PayPal یا هر روش پرداختی که در گذشته استفاده کرده است ، یکی را انتخاب کند.

از جریان پرداخت مرحله به مرحله استفاده کنید:
چه از برگه ، آرد سوخاری یا پیوندهای دایره ای استفاده کنید ، همه آنها می توانند به عنوان مراحل پیشرفت کار کنند.

این موارد به کاربر کمک می کند تا از طریق مراحل پرداخت راهنمایی کند که دقیقاً چه موقع کار با همه موارد انجام می شود. ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما بهینه سازی روند صفحه پرداخت شما بسیار زیاد است.

با یک مرحله پیشرفت خارق العاده ، این UI پرداخت را بررسی کنید.

بررسی اجمالی خرید نهایی را انجام دهید:
قبل از کلیک کردن بر روی دکمه نهایی "خرید" ، اغلب در ذهن خریدار تردید ایجاد می شود.

می توانید با ارائه یک صفحه تأیید نهایی با خلاصه ای کامل از سفارشات ، خیال آنها را راحت کنید. این مخصوصاً در تلفن همراه مفید است که مرورگر از زبانه های آسان برخوردار نیست ، ماوس وجود ندارد و بررسی سفارش با صفحه کوچک سخت تر است.

در واقع طراحی این صفحه نهایی پرداخت بسیار ساده است.

تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که سفارش کل را با قیمت کالاهای خط ، حمل و نقل ، مالیات و کل هزینه لیست کنید. همچنین ممکن است تاریخ حمل و نقل تخمینی و سایر جزئیات مربوط به تحویل محصول را درج کنید.

حرکت به جلو:
اگر هرگز برای صفحه نمایش تلفن همراه طراحی نکرده اید ، با این روندها وارد قلمرو کاملاً جدیدی می شوید. اما اجازه ندهید این شما را بترساند!

با استفاده از همه این نکات در دسترس شما در طراحی صفحه پرداخت تلفن همراه بصری ، دلگرم کننده و احتمال تبدیل شدن به آن مشکلی نخواهید داشت.

چگونه می توان سایت خود را با «طراحی سازگار با موبایل»آسانتر کرد:

نکات طراحی برای صفحه های پرداخت موبایل:

داده های داغ و الگوهای طراحی محتوا برای موبایل:

، ,پرداخت ,صفحه ,های ,تلفن ,دهید ,تلفن همراه ,است در ,ممکن است ,انجام دهید ,می توانید

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


بهشت تجهيزات ويپ هت دانلود - Hat-Download مطالب اینترنتی ماهی سرا e-saeed بیقرار شرکت مهندسی طراحان الکترونیک سبز cafe-apps دهم نقشه دهم نقشه کشیکشی
دزدگ